۱۳۸۵ دی ۱۸, دوشنبه

آقای رئیس جمهور: التماس دعا!!

نمی دانم در کجا خواندم که شاعری برای حاکم مستبدی شعری خواند که حاکم را خوش آمده بود. دستور داد انعامی کلان به او بدهند. مدتی گذشت و انعام را کارسازی نکردند. به شاعر گفتند که چنین فرمانی صادر نشده است. او هم شکایت به مستبد بردو مستبد هم در حالی که لبخندی به لب داشت گفت: « مردحسابی: تو شعری خواندی که ما خوشمان آمد. ما هم چیزی گفتیم که تو خوشت بیاید. همین»
حالا شده کار آقای احمدی نژاد در این سفرهای استانی اش. تا کنون 24 یا 25 سفر استانی داشته است و درهرکدام هم مثل همان مستبد چیزهائی می گوید که مردم را خوش بیاید. آخر مردحسابی، با درآمدهای کاهش یابنده نفت و با عدم حصول درآمدهای پیش بینی شده و با وضعیت اسفبار ذخیره ارزی، و تحریم قریب الوقوع بر علیه ایران، آیا به انجام این وعده ها هم فکر می کنید؟
جزئیات آخرین وعده هایش را در اینجا بخوانید. بخش هائی از وعده هایش به مازندرانی ها دراینجا آمده است. ولی آقای رئیس جمهور، این ضرب المثل امریکائی بد نیست اگر مورد توجه شما قرار بگیرد.
بعضی ها را می شود همیشه گول زد. همگان را می شود گاهی گول زد. بعضی هارا می شود گاهی گول زد. ولی همگان را نمی شود برای همیشه گول زد.....
حالا ببینید کی گفتم! عدم انجام این وعده ها را می اندازند گردن این « غرب استکباری» که با تحریم اقتصادی اش نگذاشت دولت عدالت محور و مهرورز به وعده هایش عمل کند!!!

0 نظر: