۱۳۸۶ آبان ۲۲, سه‌شنبه

آخیش! نگرانی ام رفع شد.....

ماخودمان نمی دانیم با این فرمایشات عجیب و غریب آقای رئیس جمهور چه بکنیم این آقای الهام هم مار ابیشتر اذیت می کند. این تکه را بخوانید تا بعد «غلامحسین الهام سخنگوی دولت روز سه‌شنبه در جلسه هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «چرا رییس‌جمهور همواره تهدید به افشا می‌كند ولی هیچ‌گاه این كار را انجام نمی‌دهد؟»، گفت: اینگونه سخنان برای رفع نگرانی‌ها و ایجاد انسجام است و رییس‌جمهور بیش از این چیزی را دنبال نمی‌كند»
با این حساب، تازه دارد شیرفهمم می شود که آقای بوش هم برای رفع نگرانی و ایجاد انسجام است که دایم تهدید می کند!
دولت اسرائیل هم فقط می خواهد نگرانی ما را رفع بکند و ایجاد انسجام نماید.
دولت آلمان و فرانسه هم که تهدید کرده اند که تحریم های بیشتری اعمال خواهند کرد، برای ایجاد انسجام و رفع نگرانی از این حرفها می زنند...
و دیشب هم که گوردن براون در سخن رانی سالانه اش در مهمانی شهرداری لندن، از احتمال تحریم نفت و گاز ایران سخن گفت، او هم می خواهد از مصرف کنندگان ایرانی رفع نگرانی کرده و انسجام ایجاد بکند!
واقعا از این بهتر نمی توان سخنگوئی کرد! ای بخشکی شانس!
راستی چرا هیچی مان به آدمیزاد نرفته و نمی رود؟
و اما، امروز داستان بامزه دیگری هم اتفاق افتاده است. یعنی برادر جانم از ایران ایمیلی فرستاد که یک ایمیل به انگلیسی هم ضمیمه اش بود. دیدم آقائی که به احتمال زیاد ساکن افریقای جنوبی است با او تماس گرفته که « آقای د. ا.سیف» که یکی از مشتریان ما بود « سه سال پیش در شهر دربن در تصادف کشته شد» و حالا« ما مانده ایم و 16.2 میلیون دلار پولی که اودر حساب خود دارد. خیلی گشتیم تا یکی از بستگان او را پیدا کرده و این پول را برایشان بفرستیم. حالا شما که اسم فامیل تان یکی است آیایکی ازبستگان ایشان هستید! و البته داستان سوزناکی هم نوشتند که اگر هرچه زودتر با ما تماس نگیرید « دولت این پول را بالا می کشد». دیدم که اگر 16.2 دلار در حسابی داشتم الان کلی با آن عشق می کردم تا چه رسد به 16.2 میلیون دلار!
من بزهکاری انترنتی همه نوعش را دیده بودم غیر ازاین نوعش را. اصلا خودم هفته ای نیست که برنده یک لاتاری کلان نشوم و حتی مدتی پیش با استفاده از لوگوی اف بی آی برایم یادداشتی فرستادند که حتی اف بی آی هم ما را قبول دارد و ما جدی و راستکی هستیم. البته این جماعت، شماره حساب شما را نمی خواهند که بعد همه چیز را خالی کنند، بلکه برای مبلغی بین 400 تا 500 یورو التماس دعا دارند که این پول را بفرستید تا « چک دو میلیون دلاری برای شما بفرستند» و ناگفته روشن است که اگر زبانم لال کسی خر بشود و این پول را بفرستد، بهتر است فاتحه ای هم برایش بخواند. البته ایمیل صبح که برای برادر جان رسید، به احتمال زیاد بعد به التماس دعا برای شماره حساب می رسید و بعد خالی کردن شماره حساب اگر کسی بفرستد.
خلاصه این چند کلمه را نوشتم تا بگویم خودمان کم داریم این آقای الهام هم اذیتمان می کند...
راستی مبادا مبادا خدای ناکرده خرشده و برنده شدن لاتاری و یا ایمیلی از قماش این آقای « زرنگ» را باوربکنید و برای شان چیزی بفرستید. البته اگرفرستادید یادتان باشد که بعید نیست با شما کاری بکنند که بعد نتوانید سرتان را برگردانید..... بی ادبی شد ولی یادتان باشد من گفتم آ....

0 نظر: