۱۳۸۷ آذر ۲۴, یکشنبه

چه کسی این « تیمارستان» را کنترل می کند؟

یک عبارتی داریم درانگلیسی که ریشه این عبارت را نمی دانم فقط می دانم هروقت که حرفهای عجیب و غریب می شنوند و یا کارهای عجیب و غریب مشاهده می کنند می گویند که که انگار« دیوانگان کنترل تیمارستان رادر دست گرفته اند». این چند خبر را که خواندم دیدم مثل این که من ایرانی هم باید از این عبارت استفاده بکنم!
آقای حسینیان می گوید که "یک کشور نمی‌تواند هم پیشرفت کند و هم تورم را کاملاً مهار کند". پس بیخود گیر ندهید به دولت آقای احمدی نژاد و تورم نمی دانم چندین درصدی اش- پیشرفت ها را نگاه کنید و خیال تان راحت باشد که این پیشرفت ها بی هزینه نیست. حرف مرا قبول نکنید، گزارش وزیر بازرگانی را بخوانید تامشاهده کنید که ما دراقتصاد به چه مرحله ای رسیده ایم! روایت پیشرفت های صنعت فولاد را می توانید در اینجا مطالعه بفرمائید.
آقای شعله سعدی که از قراردردانشگاه تهران درس می دهد، مدعی است که درانتخابات قبلی 50درصد مردم درانتخابات شرکت نکرده اند و اگرایشان نامزد بشوند اینها شرکت کرده وهمه هم به او رای خواهند داد. ازبقیه هم اگر15 یا 20 درصد به ایشان رای بدهند لذا ایشان با 60 یا 70% برنده انتخابات خواهند شد. انشاالله مبارک است. ایشان می فرمایند « می خواهد طرح نوینی در اندازد و مردم را از دست اصلاح طلبان و محافظه کاران خلاص کند». البته نگفته است که پس از خلاصی گرفتار کی خواهیم شد!
مدیرعامل سابق بورس که تا همین چند هفته پیش برسرکار بود می گوید « نقدی شدن یارانه‌ها مزیت نسبی در صنایع را از بین می‌برد. ریسک تولید در کشور ما آنقدر پایین نیست که بتوان ضربه‌ای این چنینی به آن وارد آورد»
این هم لطیفه این چند خط، آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما « برضرورت حفظ بی طرفی این رسانه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد»
حاضران درهمایش هم به آقای ضرغامی اطمینان خاطر دادند که با سابقه ای که ایشان دراین امور دارند اصلا لازم به تاکید نبود. ایشان واقعا چوبکاری می فرمایند!

0 نظر: