۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

اقتصاد زالو پرور ایران!

وقتی این نوشته را خواندم، با خودم گفتم، خوب است آدم در زندگی « شانس» بیاورد! درمملکت گل و بلبل ایران، دمش به جائی وصل باشد که 84 نفر بتوانند 8500 میلیاردتومان- یعنی نزدیک به 9000 میلیون دلار از بانکها وام بگیرند، نه وثیقه معتبر برایش بگذارند و نه این مبلغ را با بهره یا کارمزد به بانک بر گردانند و آن طور که از قرائن بر می آید نه خیال پرداخت داشته باشند! و تازه در مملکت فخیمه راست راست راه بروند و به زمین و زمان هم فخر بفروشند و حتما اتوموبیل های 200 میلیونی هم سوار بشوند!
من کاری به سیاست مملکت ندارم ولی خواهش می کنم آقای رئیس جمهور که دائم تهدید می کند که می خواهد مفسدان اقتصادی را افشا کند، برای آخرت خودش هم که شده، تنها یک بار به وعده عمل کند! آقای احمدی نژاد، دست و بازوئی که می خواستید با چاقوی زنجان قطع کنید که یادتان هست! باور کنید، چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است.
اگرهم دم این 84 تن به مراکز قدرت بسته است و این مراکزقدرت نمی گذارند قدمی برعلیه این متجاوزان به اموال عمومی برداشته شود، همین را به مردم گزارش کنید.
اقتصادی که در آن 84 تن بتوانند این حجم عظیم کلاه برداری کنند و آبی از آبی هم تکان نخورد، این اقتصاد نه سرمایه داری است و نه اسلامی و نه هیچ چیز دیگر بلکه مردابی است برای پرورش زالو....

0 نظر: