۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

کیمیای سنگگ و دیزی درایران!

من تا بحال فکر می کردم که آقای احمدی نژاد اقتصادش خراب است . ولی نگو مشکل اصلی ایشان به واقع این است که ایشان حسابشان ضعیف است.
دراینجا می خوانیم که کل درآمد ایران از نفت در سه ماه اول سال 2009 فقط 9 میلیارددلار بود. اگرفرض کنیم که وضعیت اقتصادی دنیا خراب تر نمی شود و به تعاقب آن بازار نفت هم به دست انداز بیشتر نمی افتد کل درآمد ایران از نفت درسال می شود 36 میلیارددلار.
حالا توجه داشته باشید که آقای احمدی نژاد دراسلام شهر وعده داده اند که به 50 میلیون ایران ماهی 60 هزارتومان یارانه نقدی خواهند داد. همین طور سردستی، هرینه ریالی می شود 36.000.000.000.000 تومان و اگر دلار بطور متوسط 1000 تومان باشد، این می شود 36 میلیارد دلار- یعنی پول نفت....پر.
واما آقای احمدی نژاد وقتی پول نفت رفت، ممکن است برای خلق خدا توضیح بدهید که واردات شکر، گندم، برنج، پرتقال، سیب زمینی، ..... اتوموبیل .... وبطور کلی از جان آدم تا شیرمرغ چگونه باید تامین مالی بشود! توجه دارید که به واردات مواد اولیه نپرداختم. از هزینه های پنهانی متعدد حرف نزده ام. فقط شما را به هرچه که به آن اعتقاد دارید کاری نکنید که سنگگ و دیزی هم در ایران حکم کیمیا پیدا بکند.....

0 نظر: