۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

نئولیبرالیسم ایرانی- جلد دوم

بالاخره پس از مدتها توانستم جلد دوم نئولیبرالیسم ایرانی را درانترنت منتشر کنم. حالا این شما و این هم متن کتاب. از هرانتقادی به هرزبانی استقبال می کنم چون براین عقیده ام که راهی جز این برای یادگرفتن و کمتر اشتباه کردن نداریم. پیشاپیش هم از همه کسانی که زحمت می کشند و نظریات شان را می نویسند تشکر می کنم. البته از لینک دست راست هم می توان به این متن دسترسی داشت.
ایرج

3 نظر:

علی یحیی پور سل تی تی گفت...

آقای سیف من تصمیم دارم کتابهای شما را مطالعه کند ولی در حین مطالعه در پس وپیش بردن خطوط کتاب من مشکل دارم با هر بار زدن فلش برای بالا بردن خطوط کتاب سه خط یا بیشتر جا به جا می شود واین کار چشم را خسته می کند چون نقطه شروع خواندن گم میشود وچشم باید دوباره در درون خطوط خط پایانی خوانده ام جستجو کند واین عمل مدام تکرار شود کتاب خسته کننده می شود وخواندنش کسل کننده است وآدم منصرف می شود از خواندنش خواهش می کنم این فاصله به جای اینکه با هر تیک کردن روی فلاش تستاتور طوری تنظیم شود که فقط یک سطر از نوشتهء کتاب جا بجا شودنه بیشتر از شما سپاسگزارم که این کتابهای با ارزش را در اختیار ما می گذارید

مجید سعدآبادی گفت...

سلام جناب دکتر
آیا کتاب اقتصاد ایران در قرن نوزدهم از شماست؟ چرا توی لیست کتابهای کنار صفحه اسمش نیست.

احمدسیف گفت...

مجید عزیز:
با سلام دلیل اش این است که این کتاب را روی کامپیوتر ندارم و باید بنشینم و یک کتاب 350 صفحه ای را اسکن کنم که نه وقت اش را دارم و نه حوصله اش را.
با شرمندگی
ایرچ