۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

آقایان چشم شما روشن!

بحران عمیق اقتصادی کم بود، بحران عمیق سیاسی را هم به آن افزوده اید. مشتی بیکارو تظاهرکننده حرفه ای را واداشتید تا با مدیریت فرماندهان بی قابلیت سپاه به سفارت یک کشور خارجی حمله ورشوند و بعد دربلندگوهای تبلیغاتی خود دمیدند که فلان و بهمان.... بفرمائید. اولین کشور اروپائی- انگلستان- دستور تعطیلی فوری سفارت ایران را صادر کرده است. و من یکی تردید ندارم که درهمین چند روز آینده 26 عضو دیگر اتحادیه اروپا هم به اقدام مشابهی دست خواهند زد. فقط می ماند سفارت ایران در سوریه و یکی دو تاکشور دیگر....اوه راستی... سفارت ایران درکاراکاس هم دایراست...
چشم شما روشن آقایان!
یادتان باشد هزینه این سیاست های سخیف و ابلهانه را مردم شریف ایران خواهند پرداخت.
راستی آقایان لاریجانی ها: حال شما خوب است!! راستی باز مصاحبه نمی کنید که پی آمد بسته شدن سفارت خانه های ایران را بررسی کنید و با آن مشت محکمی بردهان استکبار بکوبید.... خلق خدا را نمی توان گول زد. از خود فریبی خسته نشده اید!

1 نظر:

ناشناس گفت...

ایرج عزیز
سلام
سفارت بریتانیا در تهران در کمتر از 24 ساعت خدمات ویزا به ایرانیان را به کشورهای همسایه منتقل کرد. متاسفانه کنسولگری ایران هنوز خدمات کنسولی به هموطنان را به هیچ جا منتقل نکرده. با توجه به بیرون بودن انگلیس از ناحیه ی شنگن خدمات کنسولی برای ایرانیان بسیار سخت خواهد بود.
بهای آن را هم مردم بی نوا میدهند. آقا زاده ها که تابعیت دو گانه و گرین کارت دارند.