۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

هک کردن ایمیل من در هات میل

همین الان با خبرشدم که شیر پاک نخورده ای با هک کردن ایمیل درهات میل من برای کسانی که درلیست آدرس من بوده اند ایمیلی فرستاده و تقاضای کمک مالی کرده است . من نه در سفرم و نه چیزی را گم کرده ام و نه از کسی تقاضای مساعدت کرده ام. نمی دانم چگونه می توانم به همه دوستان خبربدهم که فریب این آدم شیرپاک نخورده را نخورند. اگر کسی میداند لطفا برای من دراینجا کامنت بگذارد. راست این که نمی دانم اکنون چه باید بکنم. همین الان که ساعت 9 شب است تازه از سرکار بازگشته ام.
ایرج

7 نظر:

علی گفت...

خیر باشه. یه میل کوتاه با مشخصات خودتون و حساب hotmail و اسم رمزی که تا پیش از هک شدن استفاده می کردن با شرح ماوقع به webmaster بنویسین و تقاضای reset شدن حساب و دریافت اسم رمز جدید بکنید.
حتی باید ip هکر رو اگه حساب hotmil داشته باشه، ببندن.
امیدوارم بدرد بخوره.
سلامت باشین.

ایرج گفت...

علی عزیز:
با سلام ازلطفت متشکرم. اتفاقا این کار را کرده و اسم رمز را عوض کرده ام. امیدوارم برای مدتی خلاص شده باشم.
بازهم هممنونم.
ایرج

ناشناس گفت...

Dr. Seyf Aziz,
Sometimes, depending if your email got hacked through a webmail server, you might see the list of people that the email was sent to in your Sent-Box. i suggest you verify and if there are any emails in your Sent folder you might be able to contact those people and tell them about the hoax.
Best.

ورگ گفت...

برای من هم چنینی ایمیلی از سوی شما آمد. ولی خوب! چون می‌دانستم شما اگر هم گیلکی نامه ننویسید، دست‌کم با من فارسی مکاتبه خواهید کرد! گول نخوردم.
از شوخی گذشته این روش هک و تیغ زدن چند سالی‌ست که توی اینترنت باب شده.
به‌ترین و مناسب‌ترین کار ممکن این است:
رمز خود را تغییر دهید. البته قبل از تغییر رمز بد نیست تنظیمات کاربری خود را هم یک بار نگاهی بیندازید و ببینید آیا به عنوان «ایمیل دوم» (یعنی همان ایمیل آلترناتیو که در مواقع فراموش کردن رمز، به آن ایمیل اطلاعات ارسال می‌شود) تغییر کرده یا چیزی اضافه شده یا نه.
اگر آن‌جا ایمیل ناشناسی ندیدید، با خیال راحت رمز را عوض کنید.

ناشناس گفت...

همانطور که علی آقا فرمودند درست است اما بهتر است هات میل را عوض کنید آسیب پذیر تر از یاهو است.
ویندوز را بایگانی کنید و مکینتاش را انتخاب کنید. پاسورد شما از طریق تروجان روی پی سی شما خوانده شده.ویندوز آسیب پذیر ترین است چون استفاده کننده بسیار زیادی دارد.
اگر تروجان روی کامپیوترتان باشد احتمال هک آن دوباره قابل تصور است.
سعی کنید کامپیوترتان را چک کنید آنتی ویروس و آنتی تروجان را فراموش نکنید.
ارادتمند مجله ه

سلمان محمدی گفت...

سلام. برای من هم در یاهو یک سال پیش همین مشکل پیش آمد. راهش این است که تا هکر با تعویض گذرواژه (پس ورد) ایمیل تان مانع نشده، خودتان وارد ایمیل تان شوید و به همه نشانیهای تان ایمیل بزنید که گول او را نخورند. من دیر جنبیدم و نشد و یکی از اقوام فریبش را خورد. شما عجله کنید.

ناشناس گفت...

== سعید از لندن==
ئکتر جان سلام.
من فکر نمیکنم هک شده باشد. احتمالا یک بد افزار (نرم افزار ویروس مانند) روی کامپیوتر شما وارد شده و سعی میکند از اکانت شما ایمیل بفرستد برای استفاده های تبلیغی.
محض پیشگیری رمزتان را عوض کنید. اما من بعید میدانم هک باشد.
بهتر است کامپیوتر را اگر رفتار های عجیب نشان میدهد به یک متخصص نشان بدهید و را ویندوز را ریکاوری کنید.
ارادتمند سعید