۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

پوزش

به دلایلی که ذکرشان لازم نیست- برای اجتناب از عمومی کردن مسایل شخصی- حداقل تا یک هفته دیگر این وبلاگ بروز نخواهد شد. اگر زودتر بروز شد به بزرگی خودتان ببخشید. لابد دربرآورد زمان لازم اشتباه کرده بودم!
ا.س

6 نظر:

ناشناس گفت...

آقای سیف می خواستم فیدتان را بگیرم ولی تعجب کرم که شما هم برای وبلاگ تان ADS گذاشته اید. این بقال منشی زیاد برازنده ی یک «مدرس دانشگاه» که لابد دستش هم به دهنش می رسه نیست. بای

ناشناس گفت...

سلام ایرج عزیز
امیدوارم موضوع خیر و خوبی باشد
= سعید =

ایرج گفت...

ناشناس عزیزم: با سلام خدا از سرتقصیرات من و تو بگذرد. کاش اندکی احتمال می دادی که من اصلن از این چیزها سر درنمی آورم و یکی از دوستان نادیده لطف کرده و برای من این وبلاگ را راه انداخته است. راستش منظور شما را از بقال منشی نفهمیدم.
و اما سعید عزیز: از لطفت ممنونم. چیز مهمی نبود رفته بودم بیمارستان برای یک عمل کوچک و الان هم برگشته ام به منزل هم چنان حوصله نمی کنم چیزی بنویسم ولی دارم استراحت می کن. کشاله رانم را دریده اند و باید زخمش جوش بخورد که می خورد.بهرحال ممنونم از احوال پرسی.

ناشناس گفت...

در باره آنچه ناشناس گفته هم یک نظری لازم شد.
منظورشان تبلیغاتی است که هنگام بازدید از وبلاگ نمایش داده می شود.
اگر چه حق هرکسی است که در وبلاگ خودش گهی نمایش بدهد ، استاد و شادگرد و تاجر هم ندارد ، اما این آگهی از آن دسته آگهی هایی است که نفعی هم برای سازنده ندارد و احتمالا توسط سرویس دهنده و یا یکی از ابزارهای نصب شده در وبلاگ ساخته می شود.
== سعید ==

یک دانشجو گفت...

دکتر جان نازنین خدا رو شکر که حالتون خوبه.
..
به ناشناس
وبلاک خانه اینترنتی شخصی وبلاک نویس است و نویسنده اش حق دارد هر چه دلش می خواهد نمایش دهد.
عجب گرفتاری شدیم

احمدسیف گفت...

«دانشجو» ی عزیزم: باسلام و تشکر از لطفی که کرده ای.خوبم و خوشبختانه نتیجه آنژیو گرافی- تزریق رنگ به رگ های دورقلب- هم رضایت بخش بود. یعنی فعلا رگ اصلی باز است و می توانم مثل گذشته بالا و پائین بپرم.درخصوص آگهی توضیح دادم و بیشتر نوشتن درباره آن به واقع اتلاف وقت است.سلامت و موفق باشی.
ایرج