۱۳۸۵ اردیبهشت ۴, دوشنبه

التماس دعا

مدتی است که یکی از روزنامه های تهران گاه و بیگاه پست های ناقابل « نیاک» را در صفحه ویژه « اقتصاد بلاگ» خود منتشر می کند. با این کار مسئله ای ندارم و از گردانندگان این روزنامه تشکر می کنم. ولی دو تا التماس دعا دارم:
یکی این که به عنوان « قدرشناسی» از برداشتن مطلب وکمی هم تبلیغ- چرا که نه!- برای وبلاگی که بعضی از مطالب اش مورد «پسند» مسئولان روزنامه است، آدرسی هم بگذارید که خلق خدا بتوانند مستقل از آن چه که در روزنامه می آید، به وبلاگ سر بزنند
و اما دومین التماس دعا، البته که ترجیح می دهم که پست های نیاک « دست نخورده» منتشر شوند ولی در ضمن، به این امر هم واقف هستم که در عمل محدودیت هائی هست. ای برپدر این محدودیت ها لعنت! دوستان محترم وقتی جمله ای، عبارتی را در وبلاگ من « جا» می گذارید حداقل به جایش نقطه چین بگذارید. باور کنید بعضی اوقات جملات مرا سرودم بریده می کنید... پس، گناه اش را به گردن من نیندازید!

0 نظر: